لمینیت دندان

يکشنبه 3 ارديبهشت 1396
10:04
پزشک

لمینیت دندان

امروزه لمینیت دندان به عنوان جایگزینی مناسب برای ارتودنسی ارائه شده است ، لمینیت می تواند بیشترین مشکلات ظاهری دندان را در طول تنها یک جلسه درمان نماید ، این روش که در دندانپزشکی زیبایی کاربرد بسیار زیادی دارد می تواند به رفع بد رنگی ، بد فرمی و پوسیدگی دندان کمک نماید ، دقت در انتخاب دندانپزشک زیبایی برای لمینیت دندان به شما کمک می کند که بهترین نتیجه و ماندگار ترین روش را برای دندان های آسیب دیده و یا بد فرم خود انتخاب نمایید .

لمینیت دندان

لمینیت دندان

لمینیت دندان یکی از روش های اصلاح طرح لبخند در دندانپزشکی زیبایی است. لمینیت که امروزه در بسیاری از موارد جایگزین ارتودنسی شده است ، می تواند به اصلاح بد رنگی ، بد فرمی و پوسیدگی دندان ها بپردازد.
لمینیت ها می توانند روی هم رفتگی و یا جلوزدگی دندان را جبران کنند و البته یک درمان مناسب برای بستن فواصل دندانی خواهد بود .

بسیاری از افراد که از دندان های روی هم رفته خود احساس ناراحتی دارند اما تمایلی به انجام ارتودنسی ندارند می توانند از لمینیت دندان به عنوان روش اصلاح طرح لبخند استفاده نمایند ، این روش بدون آسیب وارد کردن به دندان های اصلی باعث زیبایی ، درخشندگی و دوام دندان ها می شود .

اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند

همچنین افرادی که دندان های آن ها دچار بد رنگی شده است ( که بیشتر به دلایل موروثی و یا مصرف بیش از اندازه سیگار و دخانیات بروز می نماید) می توانند برای سفید کردن دندان ها و درخشندگی بیشتر آن ها از لمینیت دندان استفاده کنند . این روش که برای مدت های طولانی و چندین سال ماندگاری دارد می تواند در چهره ی شما تغییر قابل توجهی ایجاد نماید .

لامینیت دندان

لامینیت دندان

آیا لمینیت دندان با تراش دندان همراه است؟

خیر، لمینیت ها هیچ آسیبی به بافت دندان وارد نمی کنند و البته در خارجی ترین قسمت دندان طراحی و نصب می شوند.

لمینیت چیست؟

لمینیت دندان یک پوسته است که بسیار نازک ، ظریف و درخشان است، زمانی که لامینیت روی دندان قرار می گیرد، علاوه بر درمان مشکلات قبلی دندان و رفع آن ها ، باعث زیبایی و دوام بیشتر دندان می شود . دندانی که پوسیده است نیاز به کمی تراش دارد تا پوسیدگی های آن بر طرف شود، بعد از تراش دندان شاهد کمتر شدن حجم دندان خواهیم بود و البته با یک سطح نا هموار همراه هستیم ، لامینیت می تواند با پوشش قسمت خارجی دندان ظاهر بد رنگ و یا آسیب دیده را اصلاح نماید .

لامینیت دندان می تواند بد رنگی دندان را بر طرف نماید، کشیدن سیگار و یا مصرف مواد غذایی رنگی و عدم رعایت موارد بهداشتی باعث می شود که دندان های فرد زرد و تیره شوند و البته رفع این زردی و بد رنگی ساده نخواهد بود ، با حفظ مینای دندان و عدم آسیب به بافت اصلی آن لامینت سفید و براق روی دندان قرار می گیرد و با استفاده از مواد همرنگ دندان زیبایی و شادابی را به آن اهدا خواهد نمود . اصلاح طرح لبخند می تواند یک یا چند مورد از خدمات دندانپزشکی زیبایی را شامل شود که لامینت دندان یکی از موارد خواهد بود .

لبخند هالیوودی 2


برچسب ها: لمینیت دندان ,
[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dandaneh است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]